woensdag 11 november 2015

Paddenstoelen

Ik heb nog één keer paddenstoelen op de foto gezet, omdat ze zo héél héél erg mooi zijn! Het zal wel om de laatste gaan want we zijn alweer bijna halverwege november. Het weer is en wordt in ieder geval zeer herfstig, hoorde ik van Harma Boer. Enfin, we wachten het maar af. De vliegenzwammen vind ik nog altijd heel erg mooi. 
11 november is alweer bijna voorbij. Wij hadden hier drie kinderen met lampionnen aan de deur. Jammer, maar beter iets als niets. Ondertussen kregen wij bericht dat onze neef met zijn vriendin afgelopen nacht bevallen zijn van een zoon. Gelukkig is alles goed en mijn zus en zwager zijn voor het eerst opa en oma. Lijkt mij ook wel heel bijzonder zoiets. We hopen het zelf ook nog eens mee te maken t.z.t. Voorlopig hebben we nog studerende kinderen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten