donderdag 19 november 2015

Sint is in het land

Sinterklaas is weer in Nederland aangekomen. Soms is er dan een mooie aanleiding om daar iets mee te doen. Dat zit hem nu dan in het feit dat zoonlief een weekje naar Duitsland is. Hij is daar bij een buitenlandse vriendin. Omdat ze uit Korea komt en totaal onbekend is met de Nederlandse gebruiken, leek het mij leuk om er zo aandacht aan te besteden. Ik kocht twee chocoladeletters en maakte hier een gedicht bij. Dit gedicht moest natuurlijk in een kaartje en hierop maakte ik een mooi label met de speciale kaartjes die ik daarvoor heb. 
Het gedicht ging o.a. over letters en over taal en natuurlijk de Nederlandse traditie van het Sinterklaasgebeuren. De ontvangers waren blij verrast met het presentje van de Sint en ik had een hoop voorpret met het bedenken en maken van een en ander.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten