zaterdag 7 april 2012

Mozaïek eieren en Paasmuziek

Vanmorgen zat ik heerlijk bij de tafel en toen ben ik mooi aan de gang geweest met de eieren. Eerst moet je even de slag te pakken hebben, maar toen dat eenmaal het geval was, is het naar de zin geworden. Er zijn dus drie eieren gereed. Precies volgens de planning. Het resultaat is erg leuk. Zo wordt de collectie elk jaar weer uitgebreid. 


We zijn gisteren nog wel naar de stad geweest. DS moest een andere laptop, dus wij naar de Saturn. DD ondertussen op de proefmassagestoel en wij dus bezig met de aanschaf van een laptop. Alsof je een emmer leeggooit! Maar hij kan nu weer een aantal jaren vooruit. Na deze aanschaf togen wij richting centrum. Dit was nog een heel karwei, want het is altijd beredruk in Groningen op Goede Vrijdag. DS bleef in de auto en DD en ik gingen naar H&M. Hier werd door DD even flink ingeslagen. 
Gisteravond heb ik heerlijk zitten te lezen. Ik las wel een aardig boek voor zo even lekker tussendoor. De titel is "Op de koop toe!" van Kate Harrison. Een verhaal over drie mysterishoppers en een vierde persoon. De verhaallijnen lopen door elkaar en worden telkens afgewisseld met een bladzijde met de datum, het aantal shopdagen tot Kerstmis en wat waarheden over kerst. Wel een leuk om te lezen. 
In en door het hele huis horen we Paasmuziek. Fluitend, op de piano, op de computer. Op vele manieren word ik er steeds weer aan herinnerd dat Pasen er aan komt. Heel mooi.  
Vandaag gaan we beginnen aan het changement op de eerste en tweede etage. Het bed van DS gaat naar de zolder en de slaapkamer wordt studio voor DH. Nog een hele operatie, maar we doen het rustig aan. Kalmte alleen kan u redden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten