donderdag 19 april 2012

Nog een heel mooi ei!

Ik meldde het zaterdag al, maar het borduurwerkje, in de vorm van een ei, is gereed. Is het geen snoesje? Ik was zo benieuwd hoe het zou worden en nu is het alweer gereed produkt. Ach ja, als je lekker bezig bent dan gaat het rap. 
Ik ben maar wat aan het aanrommelen op deze donderdagochtend. Van alles "wat om haans" zoals we dat plegen te zeggen. Ik ben momenteel home alone en dat is heel rustig. Straks soep en spaghetti maken voor my daughter en me, vanmiddag naar de BSO en vanavond naar de repetitie. 
We maken ons op voor het keukenproject. Alles moet daar weer weg want alles wordt aangepakt. Maandagmorgen om 8 uur gaan ze starten. Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal verloopt. 
De vogels vliegen af en aan en onze stoute poes Minoes zit zo nu en dan bovenop het dakje van het hokje. Ik noem haar momenteel dan ook Monster i.p.v. Minoes. 
Met moeders gaat het gelukkig weer wat beter. Volgende week moet ze voor onderzoek naar het ziekenhuis. Ik ben benieuwd wat daar  uitkomt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten