maandag 30 april 2012

Total chaos, LSD en Koninginnedag

Vorige week was het "total chaos" in ons huis. Nu nog wel, maar we zitten nu weer in de opbouwende fase. De stukadoor is geweest en dat wat hij er op smeerde, moest drie dagen drogen. Daarna kon de voorstrijk erop en nu kan het gesaust worden. Dat gaat morgen gebeuren. Ook wordt de nieuwe radiator geplaatst en het houtwerk wordt geschilderd. In de kamer is het natuurlijk nog een rommeltje, maar ja we kunnen ons redden en daar gaat het om. 
Afgelopen vrijdag had Hester de Laatste SchoolDag! Nou dat was me toch een feest. Ze gingen er allemaal verkleed heen. DD als cowgirl. Ik weet niet hoe vroeg ze weer thuis washet was, maar het was erg leuk geweest.
Vandaag hing de vlag al om half zeven buiten. DH en ik moesten beiden al vroeg op pad. DH ging met zijn harmonieorkest spelen bij het koninginnenontbijt in Annen en ik moest voor ons orkest op pad. Wij deden in Leek mee aan het schommelfestijn wat georganiseerd was in het centrum van ons dorp. Van 7 uur tot 's middags 5 moest de schommel bezet zijn. Hiermee konden we onze verenigingskas weer spekken. Het was geweldig weer, dus dat was geen probleem. Uiteindelijk hebben 19 mensen geschommeld, waarvan ééntje viereneenhalf uur. Geweldig toch? Ook was er in het centrum een hele grote vrijmarkt. Het was erg leuk. Ik heb met heel veel mensen gepraat. Toen we om dik vijf uur thuis waren, waren we dan ook bekaf. Maar leuk was het. 
Toen ik dit bericht wilde maken kwam ik natuurlijk op de startpagina van google. Dit is vaak aangepast aan het moment of aan een gebeurtenis. Zo ook vandaag. 
Tussen de bedrijven door, as usual, natuurlijk borduursteekjes maken. Hele mooie steekjes, maar daarover binnenkort meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten