dinsdag 10 april 2012

Rustige Paasdagen

In tegenstelling tot andere Christelijke feestdagen hadden we een hele rustige Pasen. Geen concerten, geen andere acties, helemaal heerlijk. Als je dan vrij bent, we gingen wel op bezoek bij de oma's, kom je weer tot heerlijk handwerken. Ik zag bij het borduurblog van Mirjam een schattig hartje. Hier werd ik meteen verliefd op. 
Ik heb hem direct maar twee keer uitgevoerd, in het paars en in het blauw. Prachtig om te doen en even wat anders als de maandlapjes. Zie hier het resultaat!
Verder zijn we begonnen met de interne verhuizing. Het bed en de spullen van DS gaan naar de zolder en in de slaapkamer krijgt DH een studio annex muziekkamer. Kan hij lekker zijn gang gaan. Gelukkig hebben we alles ondertussen verhuisd en nu mag DH gaan inrichten. Op zolder moet het nog verder aangepakt worden, maar dat kan op mijn eigen tijd. We hoeven daar niet te wonen en DS komt pas in het weekend weer thuis en dan is alles al weer op orde. Het positieve gevolg is dat je weer weet wat je allemaal hebt en dat er weer heel veel opgeruimd wordt. En alles eens weer een goede beurt krijgt. Je hebt wel enorme spierpijn van al het ongewone, maar het resultaat mag er zijn. Er komen ook nieuwe gordijnen te hangen en die moeten nog even genaaid worden aan de onderkant. Ach en zo blijven we lekker bezig. 
Ondertussen is wel mijn moeder niet helemaal fit. Ze heeft behoorlijk wat klachten wat mij niet helemaal aanstaat. Ze onder behandeling bij de dokter en we moeten het afwachten. Donderdag of vrijdag weten we meer hoop ik. Niet leuk, maar wij kunnen er niets aan veranderen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten