dinsdag 4 maart 2014

Weer één voor de top 20

Via een blog werd ik op het spoor gezet van het nieuwste aanwezige bibliotheekboek van Rachel Hore. "Aan de overkant" zo luidt de titel. 445 bladzijden leesgenot. Weer een heel spannend boek van Hore. Vooral omdat ze boeiende uitgewerkte personages beschrijft en verleden en heden met elkaar verweeft. De uiteindelijke ontknoping is wederom verrassend alhoewel ik het jammer vind dat de term "postnatale depressie" niet genoemd wordt. Naar mijn mening zou dit passen. Maar dat is slechts een kleine kanttekening bij dit zeer prettig lezenswaardige boek. Dus weer één voor de top 20. Past deze er nog tussen? Ik maak er gemakkelijk de top 30 van. 
En wat het handwerken betreft? Daar zag ik weer iets moois voorbijkomen dat ik werkelijk toch eerst moet maken voordat ik weer met een UFO verder ga. Wordt vervolgd. 
Het wordt een schitterende voorjaarsweek las ik in de krant qua weerbericht, dus eerst ga ik in de benenwagen en vanmiddag op het stalen ros naar mijn werk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten