zondag 30 maart 2014

Eieren, voorjaar en een poes voor een poes

Men neme een ei, men neme de verfbus, men neme gehaakte roosjes,  men neme de tape en zie, daar is een ei in de maak. Twee keer verven en vervolgens de bloemen bevestigen. 


Ach en zo wordt de eierverzameling bijna elk jaar weer uitgebreid. Dat is ook handig, want eieren zijn ook kwetsbaar en er gaat er nog wel eens eentje verloren. Voorheen zette ik alle eieren in de kamer, maar het worden er zoveel dat ik alleen de mooiste eieren plaats. Misschien moet ik er maar eens wat weg doen, maar dat kan ik ook weer niet over mijn hart verkrijgen. Enfin, komt tijd komt raad. 
Het voorjaar is in alle hevigheid losgebarsten met buitenaardse temperaturen voor deze tijd van het jaar. Vorig jaar zaten we nog met vorst en sneeuw. Gisteren werd de temperatuur van 20 graden bereikt. Op de radio hadden ze het vandaag over dat het sommige plaatsen wel 24 graden kon worden. Het is in ieder geval mooi weer en daar kan iedereen van genieten. 

De tulpen staan al in volle bloei en we hebben er verschillende in de tuin. Ik heb ze maar even gekiekt. Evenals de poes die voor de poes zit. Alleen had ze haar staart niet omhoog. Blijft altijd leuk. 
Een fijne zondag nog voor iedereen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten