vrijdag 11 juli 2014

Vakantie en bloemenmeisjes

Ja, sinds gistermiddag 1 uur heb ik vakantie. Drie weken niet buitenshuis aan het werk. Lekker relaxen, doen waar ik zin aan heb en volgende week er tussen uit. 
In mijn vorige bericht schreef ik over de Dear Jane. Ik heb besloten om deze eerst voorlopig te bewaren en de tulpenlap af te gaan maken. Hier startte ik vorig jaar mee en ik moet best nog wel een stuk maken. Afgelopen week pikte ik letterlijk deze draad weer op en op deze manier, twee draadjes over twee draadjes, werken is toch ook wel weer heel fijn. Heel tijdrovend, dat wel, maar ik heb tijd genoeg toch? Er is niets wat mij drijft. Dat is ook altijd het mooie van handwerken. Je pakt het en je legt het weer weg. 
Ik ben verder gegaan met één van de bloemenmeisjes en dat wordt weer heel mooi. Ik kiekte nog even twee andere bloemenmeisjes tussen letters en ga verder met mijn lap. 

Zijn het geen fleurige meisjes? Volgende keer weer een update van de volledige lap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten