dinsdag 7 juni 2011

De eerste vogel is uitgevlogen

Zondagavond hebben we DS naar Leeuwarden gebracht. We hadden nog redelijk veel spullen in de auto en we hebben hem als gezin weggebracht. Hij heeft het prima voor elkaar en heeft het daar waarschijnlijk goed naar de zin. Vanavond is hij al weer even thuis geweest want hij heeft op dinsdag trompetles en koor. Omdat er iemand uit onze woonplaats werkt in de Friese hoofdstad kan hij meerijden en weer terug met iemand van koor. Dus dat is prima geregeld. Het is voor mij nog wel een wat vreemd gevoel. Meestal komt hij na koor thuis en dan babbelen we nog wat, maar nu dus niet. Ik heb niet veel tijd om er bij stil te staan deze week, want ik heb het vreselijk druk met van alles en nog wat. Elke avond weg voor een vergadering of repetitie en overdag ook van alles regelen. Misschien moet het wel zo zijn. Gelukkig is onze DD nog wel thuis. Van haar krijg ik nu allemaal scoutingverhalen want momenteel gaat ze elk weekend op kamp. A.s. weekend op NPK in de Marnerwaard. Maar dan is DS al weer thuis, zo is er steeds iemand. Gezellig. 
Gelukkig heb ik mijn boek gistermorgen uitgelezen. Boeiend was het. Het was "De Ierse tuin" van Tara Heavey. Een aantal mensen dat elkaar niet kent, beginnen met het opknappen van een verwaarloosde tuin. Gaandeweg hoor je de verhalen van de vier hoofdrolspelers. Wel allemaal dramatisch, maar is dat in het huidige leven ook niet zo? Volgens de Sunday Independant "een geweldig verhaal met charmante karakters". In ieder geval heerlijk ter ontspanning als je leeft in spannende tijden. 
Via een blog heb ik schoollapjes gekocht om te gaan borduren. Een leuk patroon haalde ik weer van een ander blog, zodat ik binnenkort weer aan een nieuw borduurproject begin. Het proces zal hier te volgen zijn. Maar eerst ga ik de harten nog in elkaar freubelen, want die liggen al even te wachten op vervaardiging. 
P.s. vind je de klok niet beeldig? Ook al weer gespot op het internet!
En ik kan alle klokken weer horen in het hele huis, want mijn oren werken weer up to date. Heerlijk weer na al die wazige stilte. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten