zaterdag 18 juni 2011

Familieweekend in Holsloot

Vanaf vrijdagavond hebben we met de hele familie een weekend in Holsloot achter Emmen. Een grote boerderij waar we met z'n allen vertoeven.  
 Lekker bijpraten, gezellig samen dingen doen, kortom allemaal familiedingen. Tassen met kranten worden meegenomen plus een auto vol boodschappen en koffers, slaapzakken ed. In de loop van het weekend is er de komende en gaande vrouw en man. Heel leuk. Op zaterdagmiddag doen we meestal iets met verschillende groepen. Een aantal is deze keer naar de dierentuin geweest. Ik ben zelf met een aantal familieleden Emmen in geweest. Leuk winkelcentrum hebben ze hier. Natuurlijk hebben we allemaal iets gekocht. Opruiming is het en dan weet je het wel. Vanavond hebben we lekker gegeten en gaan we lekker theedrinken, praten, een kaartje leggen enz. Gelukkig hebben we redelijk goed weer, dus kunnen we zo nu en dan ook mooi buiten zijn. 
Ik heb nog steeds wel last van mijn verstandskies, maar het is nu draaglijk en niet pijnlijk meer, alleen als je er aan komt dan doet het zeer. Gelukkig heb ik het ergste achter de rug. We weten ook wat mijn DH heeft. Hij heeft een bacterie, campylobacter, die afkomstig is uit de bio-industrie en goed te behandelen is met een antibioticum. Hij knapte gelijk op. Gelukkig, want er is niets aan als je niet lekker bent. 
Ook mijn Munstertuch is mee, zodat ik nog even een paar steekjes gedaan heb. Daar kun je ook in zo'n weekend niet zonder. Mijn moeder breit nog steeds. Dit heeft ze ook mee. Vaak breit ze sokken [wat ik niet kan] en 
lapjes voor dekens voor Roemenië. Ook kleedt ze poppen aan en doet ze nog allerlei andere handwerkjes. Ik heb het niet van een vreemde. Tot freubels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten