donderdag 13 oktober 2011

Bij ons in de tuin

Als je zo in je achtertuin rondloopt, ontdek je vooral nu veel paddestoelen. Leuk om te zien en vooral ook teken van herfst natuurlijk. Verschillende kiekjes heb ik gemaakt. Gelukkig is het erg mooi weer, dus dat was geen probleem. Vanmorgen moest ik even wachten op mijn DH en toen heb ik de camera maar even gepakt. Mooie plaatjes levert het wel op. Ik ben nu nog op jacht naar "de rood met witte stippen paddestoel". Die kom ik vast ook nog wel ergens tegen.


November vordert steekje voor steekje. Nu is dat meestal zo natuurlijk, maar het tempo waarin het gaat zou ik wel wat opgeschroefd willen zien. Ach, alle goede dingen komen langzaam, zo is het dan ook nog eens een keer. 
Verder maken we ons op voor de opnames. Vanavond reizen we af en dan gaan we twee lange dagen bij onze oosterburen vertoeven. 
Volgende week is het herfstvakantie en dan ga ik ook extra werken. Bij de BSO hebben we het thema "heksen en tovenaars". Lijkt me heel erg leuk. We hebben leuke activiteiten bedacht en we gaan naar de Heksehoeve in Appelscha. Dit past natuurlijk erg mooi bij het thema. Maar dat is allemaal volgende week. De berichten hieromtrent krijgen jullie wel weer te lezen. Vooreerst alvast een goed weekend en tot aander moal! 

1 opmerking:

  1. Wat een mooie paddenstoelen. Langs de Lindensteinlaan staan vaak mooie rood wit gestipte, ter hoogte van de C1000...ik ben nog niet wezen kijken maar misschien zijn ze er al... Leuk thema heb je volgende week, dat spreekt alle kinderen vast wel aan en dan ook nog zo'n leuk uitstapje erbij, dan is werken leuk!
    Gezellige week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen