zondag 23 oktober 2011

Heerlijke rustige zondag

Wat een heerlijke zondag! Vanmorgen heb ik mij bij de tafel geïnstalleerd met een pot thee, de krant van zaterdag, november en lekkere muziek van radio twee op de achtergrond. Ik heb tot half een bij de tafel gezeten en toen moest er natuurlijk even iets gebeuren. Een complete borduurinhaalslag. November is af! En het is erg mooi geworden. 
Zo langzamerhand is de hele familie weer compleet en gaan we bijna ook heel lekker eten. Chinese kippensoep met een preischotel. De geuren in huis zijn heerlijk. 
Met mijn teen gaat het goed. Vandaag heb ik voor het eerst weer schoenen aan. Morgen moet ik nog voor wondcontrole naar de huisarts, maar ik denk dat het wel ok is. En nu maar zien of de andere teen ook nog moet. Enfin, dit moet eerst maar even helemaal beter zijn voordat ik aan die andere begin. 
Ook start ik weer een nieuw projectje. Waarschijnlijk begin ik met december, maar de kerstkaarten spelen ook al door mijn hoofd. Meestal maak ik ze zelf en zoals iedereen wel weet, kost dat ook altijd veel tijd. Veel leuke tijd. Het bedenken is vaak al leuk en dan de uitvoering nog. 
Twee jaar geleden had ik vouwpatchworkkaarten. Sinds een tijd maak ik overal foto's van en deze heb ik nog in mijn handwerkmap zitten. Altijd leuk om terug te zien. 
Morgen weer aan het werk. Wel even weer wennen na al dat niets doen. Ik heb nog veel gelezen, o.a. van Elizabeth McGregor - Eiland van licht. 
Een lekker leesbaar boek met een aansprekende verhaallijn. Ook zag ik veel naar de tv met mijn been zo omhoog. Ik ben weer op de hoogte van alle tv programma's en duizend keer journaal. Ach, het heeft zo z'n voordelen dat ziek zijn. Maar ik ben toch liever gewoon in de weer. Morgen is dat dus weer zover! Groetenisse maar weer.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten