donderdag 20 oktober 2011

O, mijn grote teen! Bedekt met watten en witte lapjes.

Mijn grote teen doet een beetje zeer. Gisteren ben ik dus geopereerd aan ingegroeide teennagels. Ik werd behoorlijk gewaarschuwd voor de verdovingsprikken, maar zoals met alles waar je je druk om maakt, viel dit mee. Natuurlijk, je voelt de verdoving, maar het is mij meegevallen. Na een 20 minuten was ik klaar en mocht ik naar huis. Ik heb mij geïnstalleerd en mijn persoonlijk assistent Jasper, heeft mij goed verzorgd. Ik had mij met alles omringt wat me goed leek en ik heb een rustige avond gehad met tv en paracetamol. De nacht was ietsjes minder, maar dat heb ik ook wel overleefd. 
Mijn hele grote dikke teen met onze poes op de achtergrond, die vindt alles interessant!
Vanmorgen mocht het verband eraf en de wond viel mij ook reuze mee. Ik hoop dat dit zo doorgaat. Ik kan nu weer gewoon lopen, met mate natuurlijk, en weer even normaal op de stoel zitten. De wond klopt zo nu en dan, maar ik geef me er aan over en dat is maar het beste. Zo nu en dan wat telefoon en ik heb al een boek uitgelezen [Predikant van Camilla Läckberg, een spannende thriller] en veel sudoku's gemaakt. Vanavond komt mijn DH weer van opnames in Duitsland. Maar die zie ik niet eerder als morgen, want het wordt laat. Ondertussen hoor ik alle nieuwsberichten over Libië en nu is bevestigd dat Kadaffi dood is. Het einde van een tijdperk en wie weet waar dit nu het begin van is in Libië. 
Mijn DS vertrekt vanavond weer naar Leeuwarden en DD is op herfstkamp in Lettelbert met scouting. Dus de gaande en komende man en vrouw. Dit is meestal zo in de vakantie. Ik zou anders met mijn schoonmoeder morgen gaan winkelen, maar dat gaat nu even niet door. Nou ja, wat in het vat zit verzuurt niet zeg ik dan maar weer. Het is wel mooi weer nu, niet dat ik daar wat aan heb, maar misschien wel andere lezers. Er zijn in ieder geval veel familieleden die een dag of wat weg zijn en dan is het prettig als het mooi weer is. Ik gun het een ieder. Vanavond dus home alone en morgen hoop ik op weer wat meer bewegingsvrijheid. Hartelijke herfstgroeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten