zaterdag 29 oktober 2011

Zaterdag, laatste dag van de week

Vandaag maken wij ons op voor opnames in Duitsland. Vanmiddag reizen wij af. Dat wordt weer een muzikaal weekend. Ik heb er veel zin in.
Vanmorgen heb ik mijzelf nog even verwend. Even wat nieuw winterspul gekocht. Hiervoor ga ik o.a. naar Boutique XX-elle in Roden. Meestal kan ik hier wel slagen en ook nu heb ik een mooi nieuw stel gekocht. Lekker je zelf even verwennen. Zo nu en dan moet dat even. 
Ik heb een start gemaakt met december. Ik ben nu bezig met de sneeuwvlokken wat mij aan de winter doet denken. De wintervoorspellingen zijn enorm hoorde ik net op de radio. Veel sneeuw en strenge vorst. Er zijn niet zoveel eikels dit jaar, dus wat dat betreft zou het niet uitkomen. We wachten het maar af. Ik heb wel weer zin in de winter namelijk, omdat ik een wintermens ben. Natuurlijk levert het ook veel ongemak op, maar de pittige blauwe luchten als het vriest, de koek en zopie op de ijsbaan, heerlijk. Lekker warm bij de kachel in huis! En veel freubelen natuurlijk. Daar heb ik in de winter meer tijd voor als in de zomer in ieder geval.  
Als je de afgelopen jaren naar de winters kijkt, dan ben ik wel aan mijn trekken gekomen. Nogmaals we wachten het af. Voorlopig zitten we nog in de herfst en dat is ook niet verkeerd wat het weer betreft. Vannacht lekker een uurtje meer, het geeft mij altijd een enorm breed gevoel van tijd. Mijn moeder zei altijd: een dag heeft maar 24 uur, maar nu dus eentje extra.
Eén van de foto's van de kerk waar we weer opnames gaan maken. 
Goed weekend gewenst! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten