maandag 24 oktober 2011

Nog twee mooie foto's

Vanmiddag was ik bij de BSO aan het werk en daar hadden we vorige week foto's gemaakt tijdens de herfstvakantie. Als het mooi weer is gaan we ook altijd de natuur in. Bij Oldekerk heb je namelijk een mooi stukje natuur praktisch naast de deur. We zijn naar het kabouterbos geweest. Een stukje bos met bomen en struiken waar de kinderen verstoppertje gedaan hebben. 
In het bosje zag ik deze mooie paddestoel, zonder witte stippen, maar toch. Dus op de foto. 
Meestal laad ik de foto's dan thuis in, dus het toestel ging mee naar huis. Onderweg naar huis was ik getuige van een prachtige zonsondergang. 
Gelukkig had ik het fototoestel bij mij en dan maar knippen. Tegenwoordig lees je hier veel over in de tijdschriften. Dat alles gezien wordt door de lens van de camera. Ik vind dit onzin, want je ziet het en dan besluit je om te fotograferen. Dit heeft ook tot gevolg dat je later nog eens na kunt genieten. Ik ben wel blij met de camera. Helemaal nu ik de bijzondere dingen ook op het blog zet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten