dinsdag 13 december 2011

In de kerstmood


Vandaag de kamer in de kerstmood gebracht. Vorige week had ik de doos met kerstspullen al van de zolder gehaald en nu kon ik er mee aan de gang. Heerlijk om al die spullen na bijna een jaar weer te zien. 


Op de plank boven de cd's heb ik nu alle, tot dusverre gemaakte, kerstkaarten staan. Het is al een hele rij. Niet heel lastig om te maken, maar wel leuk. Er komt ook nog een fotootje van de kerststal bij op, maar ik weet nog niet of ik dat op de voorkant doe, of aan de binnenzijde. Morgen kan ik ze halen, dus dan maar even zien. Dan is de plank vrij voor alle mooie kerstballen en kerstklokken. Maar eerst moeten ze nog "even" geschreven en verstuurd worden. Ondertussen waait de wind alweer om het huis. Vorig jaar hadden we volgens mij al sneeuw. 
Alleen donderdagmiddag nog naar de bso en dan lekker vrij tot volgend jaar. Het is dan ook wel druk, maar je staat niet op tijd en kunt je eigen tijd indelen. Wel elke avond weg volgende week, maar na kerst is het vakantie! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten