donderdag 1 december 2011

Donderdagavond - muziekavond

Ik ben altijd weer blij als het donderdagavond is. Dan hebben we nl. repetitie van de Harmonie en dat is altijd erg gezellig. We zijn bezig voor ons jubileumconcert en we spelen leuke muziek. Dus dan is het oefenen ook altijd leuk. Doordat ik in het bestuur zit is er altijd een hoop te regelen en organiseren. Maar dat weet je van te voren. We zijn bezig met een nieuw gebouw, met het jubileum en alles wat daar mee samenhangt, met bestuurlijke zaken, met optredens, met nieuwe instrumenten, nieuwe muziek, enz. enz. Soms is het even druk, maar over het algemeen kan ik het wel kanaliseren. Met de zaak wordt het in december ook altijd druk, dus ik werk nog twee weekjes en dan is hoef ik niet meer naar de bso dit jaar. Lekker knus in huis, druk met de zaak thuis en naar de kerstconcerten 's avonds. 
Van mijn zus kregen we een mooie kaart voor onze trouwdag. Omdat de volgende kerstbal in de maak is en nog niet klaar, vond ik het wel leuk om deze te publiceren. Een schitterende kaart voor in het boek dat ik al jaren bijhoudt. Maar eerst nog even er van genieten. En als je het zo op je blog zet, kan iemand anders ook nog meegenieten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten