dinsdag 6 december 2011

Mooie rooie met kabels

Ik schreef vorige keer al over de kerstbal met de kabels. Toen ik ging bedenken hoe dat ook alweer moest, bedacht ik me dat ik het 300 breistekenboek van de Libelle in de kast had staan. Een jaartal staat er niet in, maar wel dus 300 breisteken en tips hoe je steken kunt maken. Erg leuk om door te bladeren. Je wordt weer op ideeën gebracht, maar het einde is wel bijna in zicht wat het kerstbal breien betreft. 
Wat ik nu ook heel erg leuk vind is dat mijn zus ook aan het breien geslagen is. Zij interpreteert het weer op een heel andere manier en dat is zo leuk om te zien. Wat ik op de andere blogs zie, vind ik ook  mooi. Ach, ieder geeft haar eigen draai er aan.  
Het hart is vol met ballen, het garen bijna op en de breilust bijna bevredigd. Dus tijd voor wat anders. Kerstkaarten denk ik, alhoewel ik nog nooit zo laat daarmee was. Enfin, komt tijd komt raad. 
Verder is het voor ons een spannende tijd. De plannen nemen steeds vastere vorm aan, maar zolang de kogel nog niet door de kerk is, kan ik nog niets melden, maar spannend is het wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten