zaterdag 26 januari 2013

Poes is ziek

Sinds afgelopen week zondag is onze poes Minoes ziek. Al bijna een week nu. We zijn bij de dierenarts geweest en die constateerde een luchtweginfectie. We kregen een kuurtje mee, maar we hebbben een beetje een stresspoesje, dus dat ging niet lukken. Ze krijgt nu injecties en ze knapt wel iets op, maar het houdt nog niet over. Ze eet bijna niets, dus ik heb er nog niet een heel goed gevoel over. Enfin, vanmiddag nog even weer naar de dierenarts en dan maar hopen dat ze weer beter wordt. Niets aan dat ze zo ziek is, maar we wachten af. 
Het hart van Denemarken is ingelijst. Wij hebben een grote fotozaak bij ons in het dorp. Heel rommelig, maar ze hebben van alles te koop. O.a. ook mooie lijstjes. Ik wilde graag een vierkante, maar dat schijnt heel bijzonder te zijn. Bijna niet te krijgen. Nu ben ik over deze heel tevreden. 
Vanmiddag ga ik hele mooie kaartjes maken. Er zijn twee verhuizingen in de kennissen- en familiekring en daar moet natuurlijk wel even een kaartje heen gestuurd worden. Ik heb er al veel zin om het te maken. In ieder geval heb ik dan wat te doen [grapje]. Vanavond hebben we boerenkoolmaaltijd van scouting. Met mooi gezang van de scouts onder begeleiding van DD op de ukelele. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten