dinsdag 12 januari 2016

Alfabetten borduren

Op de lap waarop ik de Merkwaardig motieven borduur, komen ook twee alfabetten. De keuze was om het naar eigen inzicht te gebruiken. Maar ik houd van letters en besloot ze om ze in hun geheel te borduren. Vooral de eerste nam wel veel plaats in, maar ik denk dat ik genoeg ruimte heb om alle motieven te kunnen borduren. En als dat niet kan, dan is dat maar zo. 


Ik houd van letters omdat ze met het geschreven woord te maken hebben. Al sinds ik kan lezen doe ik dit veel en vaak. Elke week kom ik in de bibliotheek. Mijn kastje staat vol met nog te lezen boeken en als ik met een boek bezig ben, ligt de volgende alweer gereed. Het is vaak zelfs zo dat als ik op reis ga, ik een boek bij me heb. Stel je voor dat er tijd is om te lezen. Naast al het prachtige handwerken dat er is en alle andere hobby's die er zijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten