maandag 16 mei 2011

Nog steeds jarig...

Het is al maandag 16 mei en nog steeds vier ik mijn verjaardag. Vandaag op de BSO. Dat was erg leuk. Omdat we net het thema verkeer hadden gehad, hing er op de deur een verkeersbord met "50" erop. Verder hingen er slingers in het gebouw en werd ik twee maal luidkeels toegezongen, eerst bij het KDV en later bij de BSO. Ook werd ik nog verwend met een boekenbon en een boeket bloemen. 
Gisteren was het ook al een gezellige dag. Alle broers en zussen en wederzijdse ouder[s] had ik uitgenodigd. We zaten op een gegeven moment met zo'n 20 personen in de kamer en alle stoelen uit het hele huis stonden in de kamer. En wat is dat gezellig. Van te voren had ik alles klaar gemaakt [eterij] en dat was heel gemakkelijk. Verder ben ik ontzettend verwend door alles en iedereen. Boeketten bloemen, twee hangpotten voor in de tuin met bloemen, geld, een heel oud doosje met klosjes zwart garen, een orchidee, een kaars in een standertje, rozijnenbrood in de vorm van "50", een porseleinen ei, suikerbrood, pindakoeken, cake, oorbellen, lapjes stof voor quilten en ander freubelwerk, leuke postkaarten, een mooie speld voor al mijn sjaals, een donkerrode vaas en heel veel felicitaties. Ontzettend prachtig en hartverwarmend. Heerlijk bijgepraat met iedereen natuurlijk. 
De foto's wil ik nog even in een stripje maken,gelukkig heb ik daar mijn technische mannen, de DH en de DS, voor. Het is nu zo gemaakt dat ik het zelf kan vullen. Voor nu hebben we het nog samen gedaan, de volgende keer zal ik het zelf proberen. 
Vandaag hebben ze wat inkopen gedaan voor de nieuwe woonruimte. Wat huisraad om het zo maar te zeggen. Gelukkig krijgt hij een hele ruime kamer, ongeveer 20 m2. Daar moet wel wat in én het moet gezellig worden natuurlijk. Misschien moet ik nog gordijnen naaien, maar dat zal geen probleem zijn. 
Het concert van afgelopen zaterdag was erg mooi. Het was dus geen dubbelkwartet, maar een mannen-ensemble van 11 mannen. Ze hadden een leuk programma van ongeveer 20 minuten en daarna kon je bijkletsen onder het genot van thee of koffie.
Ik ben vanavond wel erg moe na al die acties van de afgelopen dagen. Maar ik kijk blij en tevreden weer terug. Ik ga dus op tijd naar bedje, veren en lakenstraat om me weer op te maken voor een nieuwe dag, met allerlei drukte. 
  

1 opmerking:

  1. Wat heb je leuke dingen gekregen Gonda!
    Je had vast al van mijn moeder gehoord dat ik je blog wel lees. Ik vind dat je altijd leuke stukjes schrijft. Nou ik zie je volgende berichten wel weer verschijnen haha.
    Groetjes Rensina.

    BeantwoordenVerwijderen