woensdag 11 mei 2011

Vandaag kregen we een heel bijzonder geboortekaartje. Djurre is geboren! Op de kaart vinden de ouders hem een meesterwerkje. Zo'n nieuw wereldwonder verdient natuurlijk een bijzonder felicitatiekaartje. Op de zolderkamer heb ik allerlei mandjes, doosjes en planken met diverse materialen. Ik pak dan het mandje met sjabloonkaarten, zoek een mooi stofje en lintjes uit en dan kan ik gaan freubelen. Wat ik dan in gedachten heb is dan ook in een mum van tijd gereed. Meestal laat ik het kaartje dan nog een nachtje op het kastje staan, zodat ik er nog eventjes van kan genieten en dan verzend ik het morgen. Morgen is mijn verjaardag en dan word ik ... 50 jaar. We vieren het zondag, want mij DH heeft de hele week al elke avond repetitie of concerten, zo ook morgen. Kan ik ook gewoon naar de repetitie gaan van de Harmonie, want dat kan ik ook moeilijk missen natuurlijk. Ik hoef in ieder geval niet bij de BSO te werken en dat is ook wel prettig zo op je verjaardag. Mijn DD deed al heel geheimzinnig want ze had iets gekocht dat ik wel mooi zou vinden maar wat niet helemaal mijn kleur zou zijn. Ik wacht het maar af. We zien wel wat de dag ons brengt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten