woensdag 25 mei 2011

Op een mooie woensdag in mei

Vandaag een prachtige dag! De was hangt te wapperen aan de lijn, de eerste thuiswerkzaamheden zijn weer gebeurd en de dag is nog jong. 
We hadden een mooie Thomasviering afgelopen zondag. Een heel andere beleving van je geloof in de kerk. Boeiend en het spreekt mij eigenlijk veel meer aan als een gewone dienst. Dit komt natuurlijk ook omdat je er, als je een stuk schikt, nauw bij betrokken bent. 
Ondertussen druk met DS die uit huis gaat. Er moet van alles geregeld worden en aangeschaft. Gisteren hebben we vinyl besteld voor de kamer. Dit wordt a.s. maandag gelegd als hij de sleutel krijgt. Hij gaat het samen leggen met mijn DH die op maandag een vrije dag heeft. Ik ben erg benieuwd naar de kamer. Ik heb hem wel gezien op foto's, maar live is toch anders. Hij heeft er zelf erg veel zin in. Ik moet nog wel erg aan de gedachte wennen dat hij niet meer in en rond het huis is door de week. Maar binnenkort is het wel zover. 
Voor het raam prijken twee Chinese rozen oftewel de Hibiscus. Ze bloeien prachtig. Ze bloeien meerkleurig, dus heel bijzonder. Ik hoop dat we er nog een tijdje plezier van hebben. Dit brengt me meteen op het volgende verhaal. Binnenkort verschijnt er op deze blog het verhaal van de pioenroos. En natuurlijk de update van de borduurwerken die nu af zijn en in elkaar gezet gaan worden. Zo blijft het leven spannend en interessant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten