dinsdag 3 mei 2011

Vakantie

De vakantie is begonnen en we doen allemaal dingen die we normaal gesproken niet doen. Zoals in en om het huis rommelen, dingen repareren, opruimen, kortom van alles en nog wat. De was hangt alweer aan de lijn te drogen, mijn DD heb ik naar Groningen gebracht want die heeft een interview bij het openluchtmuseum in Arnhem, de DS is aan het zeilen op het Leekstermeer en zo doen we van alles en nog wat. Ik ben voortvarend van start gegaan met mijn borduurproject. Het wordt erg mooi vind ik zelf. 
Heerlijk, lekker genieten van de vrijheid. Morgen dodenherdenking, hier gaan we spelen met de Harmonie. Mijn DH, DS en ik doen allemaal mee. Mijn DD gaat zingen bij de herdenking in een naburig dorp. En zo zijn we allemaal in touw. Ach, goed bezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten