zondag 22 december 2013

Biggle Baggle Big Band Christmas Party

Vanavond hebben we een Christmas Party van bovengenoemde Big Band. Deze band staat sinds een jaar onder begeleiding van mijn DH en onze DS speelt ook mee op de gitaar. Vanavond dus de party. Veel mensen hebben een VIP uitnodiging gehad en dit feest is gebaseerd op een Amerikaanse instuif. Dat wil zeggen dat iedereen geen entree hoeft te betalen, maar wel haar/zijn eigen hapjes en drankjes meeneemt. Ja, wat neem de dan mee? Laatst zag ik bij iemand het recept voor mini quiches en dat leek me erg leuk om mee te nemen. Vorige week hebben we dit uitgeprobeerd en het was een succes. Vandaar dat ik vandaag maar weer aan de slag ging met de hapjes. 
Op de eerste foto zijn ze gereed voor het afbakken en op de tweede foto is het gereed product. 
Dat zal, onder het genot van heerlijke big band muziek, wel in gaan als quiches! Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden. 
Vanmiddag hebben we eerst nog de Kerst Sing In in Leek. Hier spelen we met de muziekvereniging een aantal mooie kerststukken en begeleiden we de liederen. Kortom, weer een dag vol kerstmuziek. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten