dinsdag 5 juli 2011

Een laat begin, een mooie dag en een goed eind

Vanmorgen was ik heel laat van bed, om negen uur. We hadden een redelijk druk weekend met telkens te laat naar bed. Dan moet je op een gegeven moment daar de zure druiven van plukken. Ook wel een beetje stress natuurlijk, maar ja dat heb je altijd wel. Gelukkig was het supermooi weer. Lekker de was buiten die na een paar uurtjes al droog is. Heerlijk. K3, zoals ik de kraai genoemd heb, wordt steeds vervelender. Overal zit hij op en aan en hij is helemaal niet schuw. Ik noem hem K3 omdat hij het derde huisdier met een "K" is [Kat, Konijn en Kraai]. Ik blijf hem eng vinden. 
Oma had voor Jasper drie paar sokken gebreid. Ik was er mee begonnen, maar ik snap niks van de hak. Zal wel aan mij liggen, maar gelukkig wilde mijn moeder ze wel afmaken. Jasper vindt ze heerlijk zitten en draagt ze altijd. Mijn moeder doet er altijd een restkluwentje bij zodat we ze kunnen stoppen als er een gaatje in komt. Leuk hè?
Vanmiddag gewerkt bij de bso en daar was het ook leuk. Ik had 10 kinderen en we hadden samen een leuke middag. Naar het speeltuintje geweest, naar het voetbalveld, ijsje gegeten en lekker rommelen. 
Vanavond kon ik de was opruimen, even grasmaaien en wat andere dingetjes doen. Toen werden we om kwart over negen verwacht in de kerk voor een slotconcert van het koor waar onze beide kinderen op zitten. Ze zijn overgestapt naar een andere dirigent en dat moet natuurlijk nog even wennen. Maar de muziek was prachtig die ze zongen. Van Middeleeuws tot hedendaags. Immortal Bach van Nystedt was de afsluiter. Bijzonder mooi. 
Wat hadden we een spannende tenniswedstrijd op Wimbledon! Gelukkig heeft Djokovic gewonnen. Het werd nog even spannend in de derde set, maar de sterkste heeft gewonnen. Nadal kijkt als een boer die kiespijn heeft. 
Nu nog even uploaden en dan weer up and go naar dromenland!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten