zaterdag 9 juli 2011

Visvlietlapje = AF

Toen ik eenmaal de letters en het ornamentje verwijderd had en tot de conclusie gekomen was dat het niet rood afgelaten had, was het een koud kunstje om de regel af te maken. Naar tevredenheid afgemaakt, gewassen, gestreken en ingelijst. Gereed voor vertrek naar het pittoreske dorpje Visvliet. Maar gelukkig kan ik er nog enige dagen van genieten, want de komende dagen ga ik daar nog niet heen, dus blijft het nog even bij mij. 
Vanavond bbq met de jonge kerkband. Ze zijn nu aan het oefenen voor de dienst van morgen en na afloop komt het spul hierheen voor de eterij. Gelukkig knapt het weer op en regent het niet meer. De thermometer wijst ook alweer 22 graden aan, dus dat lijkt goed.
Ondertussen mijmert het rozenthema nog door mijn hoofd. Ik denk aan een songtekst van Corry en de Rekels, een band van de 70-er jaren. Mijn vader had een pick-up gekregen en zo nu en dan werd er een singletje gekocht. Zo ook van Corry en de Rekels. Het nummer heeft weken op nummer één gestaan van de top 40. De tekst ging als volgt;

Ach ja...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten