vrijdag 1 juli 2011

foutje ... bedankt

Het pand waarin het archief gevestigd
is, ons voormalig ouderlijk huis.
Ik was zo trots op mijn Visvlietlapje, maar helaas. Ik had het bij mijn moeder op de stoel gezet en terwijl ze zat te breien ontdekte ze een foutje. Er staat "visliet" i.p.v. "visvliet". Nu moet ik een gedeelte uithalen en aanpassen. Nu is dit niet zo'n probleem, maar je weet het vaak wel met rood. Dat laat zo af. Enfin, ik moet het maar proberen en dan zien wat het wordt. Jammer, maar helaas. Ach, zo gaat het soms. Gelukkig zijn er nog oplettende oude ogen die goed zien. Merkwaardig dat je denkt te lezen wat er niet staat. Foutje .... bedankt, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.  Ik pas het aan en dan hoop ik dat het een mooi plekje krijgt in het pand van Stichting Visvliet Archief!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten