donderdag 28 juli 2011

Laatste bericht voor de vakantie

Op deze grijze dag nog een laatste bericht. We maken ons klaar voor de reis naar La France. De laatste puntjes moeten nog even op de "i" en dan reizen we morgen rond de klok van vijven. We hebben al 25 boeken ingeslagen in de bibliotheek en de borduurpatronen liggen ook al te wchten op vervoer. Via google heb ik al even een fotootje geschoord voor mijn bericht. Ik ben benieuwd of ik deze view ook in het echt ga zien. 
Het is in de omgeving van Mesnois, dus dat zal wel. Wij zoeken meestal wel het water op ten minste. Ik weet niet of ik daar in staat ben om te bloggen. We hebben wel een klein internetabonnementje op de telefoon, maar ik weet niet of ik daarmee berichten kan plaatsen. In ieder geval, we wachten het af en dit is voorlopig het laatste vanaf de thuisbasis. Goede vakantie en ik hoop op veel zon en mooi weer voor de thuisblijvers. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten