dinsdag 12 juli 2011

Het was weer drok in Leek

We hadden een druk weekend. BBQ met de jeugdband, de kerkdienst zondagmorgen en zondagmiddag hadden we een bespreking over het verleden van de muziekvereniging. Volgend jaar nl. bestaan we 75 jaar en we willen e.e.a. vormgeven in een boek. Aangezien mijn DH en zijn broer ook jaren "in de muziek" [en nog natuurlijk] gezeten hebben, wisten zij veel van het verleden van de Harmonie. Het was leuk om herinneringen op te halen aan de historie. Annekdotes, weetjes en aardigheden. 

Maar 's morgens hadden we dus de dienst. Voor mij was dit extra mooi omdat al mijn geliefden er in zitten. Leuk om te zien hoe het een goedlopende band geworden is. Extra mooi was dat mijn DS behalve basgitaar ook een stukje op trompet speelde. Dat doet mijn hart goed. Gelukkig kon ik voor aanvang even een paar foto's nemen. Mijn DD speelde met een gek petje op. Dat hadden ze zo afgesproken tijdens de BBQ. 
De familiebrief is klaar en kan naar de drukker. Nu moet ik mij wijden aan de boekhouding om alle punten op de "i" te zetten voor de vakantie. Mijn DH heeft een belangrijke afspraak vandaag waar veel van afhangt. Ik ben benieuwd hoe dat afloopt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten