woensdag 20 juli 2011

Juli is af en de onttakeling gaat verder

Mijn eerste maandenlapje "Juli" is klaar. Vanmorgen was ik vroeg van bed, half zeven, en ik even flink doorgezet met alle steekjes. Leuk om te doen hoor. Verrassend resultaat met overlopend garen. Ik had ook niet gedacht dat het alweer zo snel klaar zou zijn. Het viel mij dus mee. En ik vind het toch mooi geworden! Direct maar verder met augustus en dat is ook weer een snoesje, vooral ook vanwege het zeilschip dat ik er op ga borduren. 
Maar eerst nog een vergadering, morgen werken en dan de verhuizing van de muziekspullen die nog in ons oude gebouw staan. We hebben een ruimte gehuurd voor langere tijd, want onze repetitieruimte in het Harmoniegebouw is passé. We wisten het al in november toen de kachel niet meer gerepareerd kon worden. Maar nu in de zomer zie je pas echt goed het verval. Deze foto maakte ik in november, toen we 25 jaar getrouwd waren. Het was toen al koud met ijsbloemen op de ramen. Nu is het niet meer koud, maar het gebouw oud, stinkend en vervallen. Helaas, maar hij heeft goed dienst gedaan. We zijn bezig met een nieuw gebouw, maar dat staat er niet zomaar. Daar zitten nogal wat haken en ogen aan. Gelukkig hebben we onderdak en kunnen we verder met musiceren. Dat moet ook, want volgend jaar bestaan we 75 jaar en dat moet gevierd worden. Wordt vervolgd! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten